miercuri, 30 aprilie 2008

03...atunci a inceput :)

Imi aduc aminte si acum de 2003, cand incepeam sa descopar lumea productiei muzicale si cand imi descopeream placerea pentru productia muzicala.Eram in clasa a 4-a si facusem rost de un soft de mixaj.Atunci a inceput totul...

In acel soft am inregistrat prima mea melodie cu un microfon Genius 01A.Se numea "Sunt cel mai tare" si era despre DJ Suzeta, personajul inventat de mine la acea vreme :P .

Si asa am invatat si am invatat, pana cand am ajuns sa compun ca un adevarat muzician, nota cu nota.Versurile au devenit mai bune, invatam lucruri noi despre inregistrare, mixaj, si compozitie - cu alte cuvinte progresam.In 2007 mi-am cumparat prima chitara electrica.Aici totul s-a oprit.Am invatat noi lucruri, pe care vreau sa le aplic.Asa ca va pun la dispozitie o colectie cu acele cantece incepand din 2003 si pana in 2007, pana la primul cantec compus cu ajutorul chitarei, care au mai ramas in viata pana acum.Distrati-va facand misto de muzica mea.Am o scuza.Eram mic si prost :).


Pentru download, click pe imagine.De asemenea, puteti citi cate ceva despre fiecare piesa la categoria Comment din fiecare melodie (click dreapta > Properties).

Un comentariu:

  1. foarte tare:)
    ti-am ascultat piesele pe myband... sunt foarte tari, si calitatea e super, mai ales ca , dupa cum ai zis, le inregistrezi acasa, fara aparatura profesionista.
    As avea o intrebare in legatura cu asta... Am primit ceva microfon, Rlaky DM-308A cica ii zice... se aude foarte slab la inregistrare... crezi ca am vreo sansa sa schimb asta? fara amplif (vb ta, low on money)... Tu ce microfon folosesti?

    In speranta ca intrebarile mele isi vor gasi raspunsul...

    Have a nice day:)

    RăspundețiȘtergere