sâmbătă, 26 aprilie 2008

Paste fericit!

Astazi (de fapt la noapte) este Pastele, asa ca doresc sa va urez tuturor un Paste Fericit!

Asa, de Paste, ma jucam Counter Strike cu un tip, pe nume "Vivaldinho", desigur scris cu tot felul de semne in loc de litere:



Tipul avea lag, asa ca m-am gandit ca sigur are Winamp-ul deschis, pe manele.Si i-am zis:

|Demolat x i| - [+44] - [C]: vivadinho
|Demolat x i| - [+44] - [C]: ai lag...opreste manelele
-=|K.n.G|=-v!v@|d!n|-|o: stai asa
...
-=|K.n.G|=-v!v@|d!n|-|o: ba, da tot am lag
|Demolat x i| - [+44] - [C]: pai inchide manelele
-=|K.n.G|=-v!v@|d!n|-|o: leam incis

(fragment citat din consola mea de cs)

...spre uimirea mea, chiar ghicisem ce facea tipul...asculta manele :)) .

Pe langa asta, astazi vine Iepurasul, asa ca daca vreti un cadouas frumusel, eu va sugerez sa scoateti poza asta (click pe ea) si sa o puneti pe pereti la voi in camera :P :

.

Va urez inca odata Paste Fericit si iepuras darnic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu