duminică, 11 mai 2008

Aventura...


Era apus.Un cer rosiatic, ce colora tot in jurul meu.Pana cand ai aparut tu.Ochii tai albastrii pareau rupti de tot ce era in jur.Erai ca un varf de munte in mijlocul desertului.Nu stiam ce sa fac, ce sa zic...oare era o halucinatie?Oare in loc de oaza feerica, te vedeam pe tine?Sau oare tu erai oaza sufletului meu?Desi stateam pe loc, nehotarat, gandul meu alerga disperat spre tine.Si parea in continuare o iluzie.Parca distanta se marea din ce alergam mai mult.Si alergam, si alergam.Dar avea sa fie mult de mers.Nu stiam cat.Credeam ca nu voi ajunge niciodata acolo.Ma gandeam ca e timpul sa reununt...dar imi doream atat de mult.Era un calvar.Un chin cumplit.Distanta parea coplesitoare.Insa ramanea destul de aproape cat sa ma faca sa continui sa alerg.Ca un drog ce imi dadea puterea sa continui.Si am continuat.Desi parea ca nu merg nicaieri, am continuat.

Si intr-un moment, parca s-a miscat ceva.Parca vedeam mai bine spre ce alerg.Si lucrurile deveneau din ce in ce mai clare.Totul parea magic.Nu imi venea sa cred ca dupa atata timp, visul incepea sa devina realitate.Si continuam sa alerg.

Eram inca nehotarat.Totul parea real, insa nu puteam fi sigur.Eram inca retinut.Parca ceva ma impiedica sa ma arunc.Aveam totul in fata, dar inca nu indrazneam sa plonjez.Asta pana intr-un moment, cand mi-am luat inima in dinti si am facut-o.Nici acum nu stiu daca imi traiesc visul, sau daca visul a devenit realitatea pe care o traiesc.Cert este ca nu voi uita niciodata acel moment.Dupa atata asteptare, dupa atata osteneala, atata stres, atata dorinta...lumea era la picioarele mele.Nisipul fierbinte si uscat disparuse.O briza usoara imi gadila buzele.Cerul se stinsese intr-un albastru inchis, lasandu-te pe tine sa imi luminezi sufletul.

De atunci pot spune ca nu exista halucinatii.Chiar si desertul poate avea acea oaza.Si poate fi a ta.Tot ce trebuie sa faci este sa continui sa o cauti, chiar si atunci cand pare imposibil.Si mai pot spune ceva.Te iubesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu