vineri, 18 iulie 2008

Fuck Yeah!

Well, acum, azi la ora asta ma simt eu asa destept, si mi-a venit sa va zic asta:

Iubirea adevarata nu este ceea ce simti tu acum, este ceea ce va simti altcineva pentru tine, ca raspuns.

Nu intelegeti?Nu-i nimic.

Pe langa asta as vrea sa ii multumesc Larei, pentru tot timpul pe care mi l-a acordat, ascultandu-mi toate prostiile.Tot ce mi-ai spus m-a ajutat enorm, chiar daca poate tie ti se pare ca nu ai spus nimic bun.Pentru mine inseamna foarte mult faptul ca ai ascultat lucruri pe care nu le-am mai spus nimanui, plictisitoare probabil, la ore la care puteai foarte bine sa dormi, sau sa faci cu totul altceva.Multumesc!

Un comentariu:

  1. Sunt foarte multumita de citatul tau, ca o concluzie a tot . Momentan, imi cam dau lacrimile... Ai reusit sa ma emotionezi profund... Multumesc! Mai mult nu pot spune, din pacate.

    Nu e nevoie sa imi multumesti, am facut totul cu mare drag. Oricand, la orice ora, cand vrei.

    Si nu au fost prostii, nici lucruri plictisitoare. Iar la orele respective , nu conteaza care erau ele, a fost cel mai bun lucru pe care l'as fi putut face si pe care l'as face oricand: sa vorbesc cu tine. Mi'a prins bine si mie.

    Ma bucur ca te'a ajutat ce ti'am spus, chiar daca, cum ai spus si tu, mie nu mi se pare ca am spus mare lucru... Si , cel mai important, pentru mine inseamna enorm increderea pe care mi'o acorzi.

    Stiu ca aceste cuvinte nu sunt mare lucru. Multumesc din nou! >:D<

    RăspundețiȘtergere