marți, 24 martie 2009

Roackarii

Pai a cam trecut ceva timp de cand n-am sters prafu de pe paginile astea.Asta pentru ca am facut alte treburi, care m-au tinut ocupat.
Dragi copii, azi Bazi va zice o poveste.
Hai sa vorbim de..."roackeri".Nu, nu vorbim de persoanele care asculta rock.Vorbim de "roackeri".
Cunosc un roackar care trebuie sa isi diversifice gusturile muzicale.Asta pentru ca hanoracul cu Metallica este biodegradabil, si faptul ca il poarta zilnic de cand il stiu ii sporeste putrefactia.
Da, asa m-am gandit si eu.Are mai multe la fel.Insa urmele de pizza de anu trecut, de la Pizza Hut sunt aceleasi.Si nu cred ca s-au hotarat astia sa faca editie speciala Death Magnetic cu urme de salam pe ele.
Credeam ca poate nu are bani de altul.Lucruri ca astea se intampla, si nu e nimeni de invinovatit.Mama imi aduce mereu aminte de chestia asta.Si chiar incepuse sa imi fie mila de el.Pana cand odata l-am impins intr-un gard, si din buzunar i-a cazut prin gaura pe care a facut-o cu tigara cand a fumat prima oara acum 2 ani, si care datorita faptului ca s-a ingrasat mult de atunci s-a facut de vreo 10 cm i-a cazut un Ipod classic, 60 giga, alb.Atunci m-am convins.Si m-am simtit si oarecum isteric, pentru ca de vreo 2 ani ii dau bani sa isi ia tigari, desi inca imi lipesc capul de vitrina la Diverta cand vad un mp3 player cu touch screen la 3 milioane.

Faza e ca hanoracu lui e ca un fel de buletin pentru tipul asta.Are atatea pete, ca de exemplu, daca face un accident si e inconstient, ii poti afla grupa sanguina doar prelevand putin sange de pe maneca dreapta, si facandu-i o analiza.Varsta?Te uiti la urmele de tort care incep fix de sub gat, si merg incet incet, din 2 in 2 cm spre burta; asta pentru ca a crescut in inaltime de la an la an, si de fiecare data bucata de tort ii cadea din ce in ce mai jos. Aflii si cum il cheama usor, daca ai norocu sa cada pe burta, sau daca poti sa il intorci, odata cazut pe spate. Asta pentru ca odata i-am scris cu pasta corectoare pe spate "Conopida e Gay". Abia acum imi dau seama ca asa ii aflii si orientarea sexuala...desi daca e desfigurat de accident, la prima vedere ai gresi sigur, daca te iei dupa podoaba capilara care trece de umeri.

Odata, la ziua mea, am dat caloriferul la maxim in Iunie.Ma gandeam ca asa, ori transpira si se vaporizeaza hanoracul - un fel de o a doua intemeiere a bisericii, pentru ca banuiesc ca se vaporiza sub forma de limbi de foc (odata l-am stropit cu benzina, ca sa luam mirosul de peste pe care il prinsese dupa ce scapase un MCFilet`o`Fish pe el). Pana la urma, tipu si-a dat jos hanoracu. Dar n-am observat prea curand.Ghiciti ce avea pe sub!Exact.Tricou cu Metallica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu