joi, 2 aprilie 2009

Copacul inflorit de langa ghena

Noaptea trecuta, inainte sa ma culc, simteam, mai mult ca de obicei, nevoia de a deschide fereastra camerei.Sa fi fost cerul aprins, ce se zarea undeva in spate, printre blocurile cu lumina stinsa, la ora 2 noaptea, intr-o marti?
Nu, pentru ca indata ce am deschis fereastra, am inchis ochii, poate orbit de mirosul si caldura ce veneau de afara.Acel miros trezea mai degraba ceva inauntrul meu, si mai putin ceva legat de aromele de corcodus inflorit, ce imi gadilau nasul.

Incepusem sa simt o mancarime ciudata pe buze, de care puteam scapa doar cu un sarut.Cu ochii inchisi ma vedeam pe banca de la celalalt bloc, singur cu tine acolo, uitati de cei din jur.Capul tau se rezema moale pe umarul meu.Cu mana dreapta ti-l strangeam la piept, strivindu-ti buzele pe care apoi le sarutam cu atata pofta.Pentru un timp, nu mai exista noapte tarzie, caldura, ora de venit acasa, si aceasta imagine in gandul meu.Pentru ca era reala.

Dar pisica neagra care a tasnit de pe un tomberon de la ghena de alaturi, probabil certandu-se violent cu o alta de sub o masina m-au trezit.Mi-am dat seama ca nimic din ce vedeam nu exista.Am inchis geamul, si din nou, m-am asezat in pat.Avea sa fie ultima zi, cel putin pentru o perioada, cand voi mai face asta inainte sa dorm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu