miercuri, 3 iunie 2009

A citit intr-o carte...

Fragment dintr-un dialog de azi (eu sunt maro).
-Hai ma, vii si tu...a zis ca vrea sa mergem amandoi.
-Nu ma, lasa, mergi tu, distreaza-te. Eu am decis sa ma interiorizez.
-Pai nu e bine ma asa...e cel mai rau sa fi izolat, sa n-ai prieteni.
-Pai stiu, da daca nu am prieteni...
-Pai iti faci!
-Pai nu vreau.
-Mai stii ce ziceai atunci, care e idealul tau de fata?
-Era, nu mai e.
-Pai de ce?
-Pai nu mai am niciun ideal de fete.
-Da' cum ai ajuns la ideea asta? De la aia cu Gheorghidiu, ah?
-Nu, pai...am citit...intr-o carte, nu mai stiu cum se numea. Si erau acolo fel de fel de prostii, despre femei, dastea, si...mi-a trecut totul despre dragoste. Si nu mai vreau nici sa mor, cu armata, si asta...am zis ca daca vreau sa mor ma duc acolo in sectoru ala unde sunt tigani...
-Ferentari?
-Da, acolo...si dau intr-unu sa vezi cum sar toti sa ma bata...
Nu stiu de ce, dar pentru o secunda, parca mi s-a frant inima. Asa cum simteam si cand citeam cate o poezie de Bacovia.
Toti il fac cretin, pentru ca a scris despre "mortaciuni". Gluma, deja scrum, "ERA EMO". Pe mine ma face sa ma inmoi, si nu pentru frumusetea artei lui, sau pentru placerea de a citi asa ceva. Ma inmoi pentru ca n-as vrea sa stiu ce simtea acel om, cand a scris asa ceva. Sa fie poate empatie...

8 comentarii:

  1. Coloegultauvorbaretdinfata,pictorul19 iunie 2009, 09:54

    Ei, Bazi, ce-as putea sa spun.
    Sa sti ca ai dreptate!
    Chiar nu ma mai recunosteam, dar dupa ce am discutat cu tine, m0ai ajutat foarte mult.
    Stii...
    Am descoperit ca toata treaba cu parasirea prietenilor era ca sa ma dau mare. Trist, dar chiar ma simteam singur...
    EI., BAZI, TU MI-AI DESCHIS OCHII!
    Datorita tie am renuntat la atitudinea de victima, am trecut de esecuri, si de acum in colo iti promit ca nu o sa ma mai las prada deznadejdii, lasitatii di tristetii!
    De acum in colo o sa fiu optimist non-stop si probabil extrem de enervant ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. App, mi se pae mie, sau l-ai inflorit putin?

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine! Hai sa fiu sincer cu tine!
    Am vrut sa-mi sacrific toata fericirea pentru voi ca sa aveti un viitor stralucit si nu pot sa ma sacrific intrutotul cat timp cineva o sa sufere daca sunt ranit sau cv de genu.
    Asta e calea mea!
    Dar m-am interiorizat prea mult si am cazut in depresie.
    N-o sa mai fac greseala asta niciodata! Dar, de asemenea, daca ma exterioriz, incep sa vreau o viata normala.
    Eu imi prefer calea si o sa lupt pentru voi.
    Stii.. E ciudat... M-am antrenat atat de mult, crezand ca o sa lupt cu un adversar foarte puternic in lumea reala, cand colo, cel mai puternic adversar al meu sunt eu.
    Destul despre mine. Vad ca chiar ai nevoie de prieteni! Nu-ti ace griji!
    O sa te ajut cat pot de mult.
    imi trebuie doar acordul tau, dar ai grija, daca vad o singura urma de nehotarare, o sa ma straduiesc cat mai mult sa te ajut, chiar daca raspunsul e "n-am nevoie de ajutor".
    ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Hm... M-a tot frecat la cap gandul ca ai inteles gresit ceea ce ti-am spus in acel dialog, asa ca dupa ce m-am mai gandit la ceea ce vroiam sa-ti spun o sa fac totul; clar:
    In legatura cu cartea.
    M-ai intrebat daca n-am aspiratii spre iubire sau chestii dsatea. Eu ti-am spus, nu stiu cum ca am citit intr-o carte o groaza de perversiuni si ca urasc sexul, nu DRAGOSTEA, sexul (mare diferenta!) si ca urasc acel cerc vicios sot-amanta-sotie. Ma rog...
    Ce am mai spus...?
    A, la faza cu 'Imi parasesc toti prietenii, ma interiorizez", ai avut dreptate. M-am gandit la ceea ce am spus si am realizat ca nu are nici un sens, ba mai mult, am vrut sa ma dau mare prin acea afirmatie.
    Ce am mai spus?
    O, da si faza cu tiganii...
    Uite care-i treaba:
    Dupa lungi dezbateri ideale, m-am hotarat ca daca sunt vreodata hotarat din tot sufletul sa ma sinucid, atunci sa stiu ce presupune acel lucru si anume sa provoc cateva gasti de tigani sa ma puna cu picioarele pe pamant, nu?
    Uite... E cam greu sa ma infrunt singur si pentru a ma infrunta singur, mi-am construit tot tipul de aparari, unele chiar banale, ca cel mentionat.
    Ei, destul despre mine, dar tu Bazy, tu cum te simti?

    RăspundețiȘtergere
  5. Hm... M-a tot frecat la cap gandul ca ai inteles gresit ceea ce ti-am spus in acel dialog, asa ca dupa ce m-am mai gandit la ceea ce vroiam sa-ti spun o sa fac totul; clar:
    In legatura cu cartea.
    M-ai intrebat daca n-am aspiratii spre iubire sau chestii dsatea. Eu ti-am spus, nu stiu cum ca am citit intr-o carte o groaza de perversiuni si ca urasc sexul, nu DRAGOSTEA, sexul (mare diferenta!) si ca urasc acel cerc vicios sot-amanta-sotie. Ma rog...
    Ce am mai spus...?
    A, la faza cu 'Imi parasesc toti prietenii, ma interiorizez", ai avut dreptate. M-am gandit la ceea ce am spus si am realizat ca nu are nici un sens, ba mai mult, am vrut sa ma dau mare prin acea afirmatie.
    Ce am mai spus?

    RăspundețiȘtergere
  6. nu stiu ce ai inteles tu (ceva total aiurea, ce deduc eu si din intrebarea aia pe care mi-ai pus-o pe blogul Intreaba-l pe Bazi), dar imi parea rau din simpla empatie.

    RăspundețiȘtergere
  7. Inteleg..
    Ei, speram ca vei intelege singur.
    Dar daca asa stau lucrurile, ma las pagubas ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Pictorul cel schimbator22 octombrie 2009, 16:37

    Revazand ceea ce am scris realizez ce las am fost. Oricum, cutit dupa cutit mi-a intrat in inima cand am vorit atuci cu tine. Adevarul era ca eram la inceputul unei depresii. De ce? Probabil pentru ca ma saimteam parasit. Oricum, acea discutie, mi-a adus aminte atunci de toate esecurile mele. Sincer, chiar imi venea sa plang. De atunci duc un razboi de schimbare. Greu, dar acest razboi trebuie sa-l duc singur ;)
    Ei, Bazi, suces in viata.
    CAuta si vei afla ;)

    RăspundețiȘtergere