duminică, 28 iunie 2009

Eroul s-a intors.

Imaginati-va un drum singuratic prin desert, la apus, cand soarele este fix la orizont. Abia puteti privi spre soarele ce isi da ultima stralucire, inainte sa plece sa incalzeasca o alta parte a lumii, cand vedeti un mic punct negru in coroana lui. Puneti mana deasupra sprancenelor, ca sa puteti privi mai bine, si incet incet se distinge o silueta inegrita de razele ce o contureaza. Mersul lui ca de mars, ca de defilare, va umple usor usor de ceva magic, de inocenta, si parca grijile vietii dispar. Este el! Este eroul pe care il stiati. Nu conteaza ca muriti de sete, ca nu aveti bani in buzunar. Nu conteaza ca nu aveti slujba de vara, sau ca este criza financiara, ca tigarile costa bani, ca cismeaua este departe, ca va dor picioarele, ca s-a intunecat, ca parintii se intreaba unde sunteti.

Sau pentru mine, chiar nu conta. Pentru ca astazi, eroul s-a intors. Astazi, pentru o zi, mi-am retrait clipele in care eram eu, eroul, intr-un timp in care varsta, grijile vietii, si multe alte lucruri ma convinsesera si pe mine ca eroul s-a retras.

Desi acum picioarele ma dor, si sunt obosit, inca nu m-am culcat. Ma bucur inca de ziua de azi, si stiu ca si eroului i-a placut sa imi ia astazi locul :) .

3 comentarii:

  1. WELCOME BACK >:D<
    DAAA...scris cu MAJUSCULE
    "sa'l tii aici,printre noi " :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Oau...
    Ei, Bazi, astazi am intele in sfarsit ce om esti!
    Foarte frumos articolul despre moartea faimosului artist si sunt de acord cu tine intru totul.
    Continua cu munca buna ;)
    Succes ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Respect dar sa iti spun si parerea mea : articolul despre Michael e o aberatie.. el nu a muncit pentru fericirea noastra 100% a castigat o avere din asta si a trait fericit pana s-a dus , asa ca te rog ai grija pe viitor cum vorbestii de altii si gandestete de 2 ori

    RăspundețiȘtergere