luni, 29 iunie 2009

O poveste

E intuneric, dar televizorul lumineaza camera ca si pomul de Craciun. In spatele perdelei joase se vad lumini reflectate in zapada ce a acoperit totul. Caloriferul bagat in priza, cu o pereche de pantaloni uzi asezata pe el, abia daca reuseste sa faca fata, cu toti "comis-voiajorii" ce intra pe usa, fara sa bata, cu o sticla in mana, dorind si ei sa arate tuturor, victoriosi, ca sunt fericiti. Spun victoriosi, pentru ca fiecare are o misiune in aceasta seara. Misiunea lor - sa se distreze. Calea lor? Jack Daniels, Sange de Taur, Votka, Whiskey, Bere. Punct ochit, punct lovit. Misiunea mea? Sa fiu fericit. Punctul meu ochit? Niciunul. Pentru prima oara vreau ceva si nu ma gandesc cum o sa ajung acolo.

Liniile de pe cearseaf o sa imi arate calea, bataile cu perne or sa incerce sa ma impiedice, si sufletul o sa imi indice victoria. Si asta este doar o poveste ce imi vine in cap, atunci cand ascult ce si voi auziti acum, pe fundal.

3 comentarii:

  1. Foarte tare melodia.
    Are ceva daca o downloadez?

    RăspundețiȘtergere
  2. App, de ce nu-ti faci un videoclip in care sa apari si tu predominant.
    Ceva de genu... gasesti tu.
    Succes.

    RăspundețiȘtergere