sâmbătă, 27 iunie 2009

Uitandu-ma pe aici

Sunt atatea cantece care stau pe aici, asteptand sa fie, fie terminate, fie inregistrate, atatea precum toate gandurile care imi trec, sau chiar care nu imi trec prin cap. Le uit si-mi amintesc de ele, la fel de des precum scriu altele noi, la fel de des cum retraiesc versurile sau recant muzica lor, la fel de des cum ascult cate o melodie a unui artist care imi aduce aminte de prorpia varianta, la ceea ce el canta.
Cel mai rau este ca mainile care imi transpira peste un caiet sau peste tastatura, seara de seara, atunci cand ma pot aseza linistit pe scaun, si pot scrie o noua poveste imi aduc aminte ca visele se traiesc doar in timp ce dormi, si ca, ca om trebuie sa ma comfrunt cu lucruri cat se poate de verosimile, cum ar fi transpiratia in mijlocul verii, sau imposibilitatea de a inregistra in timp ce mama ta e acasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu