marți, 3 noiembrie 2009

-

Ce imi place cand isi da lumea cu parerea fara sa cunoasca despre ce este vorba cu adevarat. Eu nu sunt norocos, caci daca norocul inseamna sa te chinui atat, asa cum o fac eu, doar incercand sa faci ceva frumos, castigul la loto ce mai e?

Aici nu e in niciun caz vorba de vre-un castig la loto, pentru ca nu bani vreau eu, si zambetele nu se tin in portofel. Plus ca merele lucioase sunt stricate inauntru. Mi-ar placea deci sa isi autosugereze, lumea, sa isi tina parerea pentru ea. Doar zic si eu.

ps - La multi ani!

4 comentarii:

  1. la multi ani:D ai uitat;;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Saltare bazi :) mi-a placut melodia ta "Porcina in Basarab" :) ... tazmanmaster este ID-ul , da-mi add poate vii sa o canti pe o scena adevarata:D

    RăspundețiȘtergere
  3. mama bazyy..
    deci pot sa spun k m.am indragostit de tine:))
    si de vocea ta..
    esti grozav
    :X
    sper sa devii un cantaret buun

    RăspundețiȘtergere
  4. "Va exista tot timpul o persoana care sa te critice, dar continua sa ai incredere, fiind atent in cine vei putea avea incredere de doua ori" .


    P.S.: Nu eu sunt desteapta care a spus asta . :))
    Eu zic sa nu mai consumi energie si "putere" pentru fraieri(sau idioti) d'astia. Vor exista toata viata exemplare d'astea. Pastreaza'ti zambetul :)

    RăspundețiȘtergere