joi, 3 decembrie 2009

Requiem pentru un vis

Intrucat o persoana draguta, din oarece motive a considerat ca ar fi foarte frumos sa imi stearga contul de pe youtube (ma intreb cu ce l-am deranjat pe respectivul), intrucat aveam o parola foarte simpla (pentru ca nu ma gandeam ca ar avea cineva vre-un motiv sa incerce sa o ghiceasca, doar pentru a face rau), am pierdut toate clipurile pe care le postasem acolo. Multe dintre ele nici nu le-am mai putut recupera, neavand o copie a lor undeva. Tin sa ii multumesc mult individului, care sper ca acum este mandru ca mi-a sters clipurile, si care probabil se simte hacker.

Cert este ca mi-am recuperat contul, si cu aceasta ocazie, postez si aici pe blog una din melodiile pe care am reusit sa le recuperez, si anume Requiem pentru un vis.

15 comentarii:

  1. deci d'aia "disparusera". :|

    Imi pare sincer rau. Sper sa mai poti face rost de ele.. :P

    RăspundețiȘtergere
  2. :( superba
    inca astept o melodie despre prietenie...8->

    RăspundețiȘtergere
  3. Hey Bazi, this is Callum Stamp from my YouTube message. Mail me at callumproductions@hotmail.com - I need you!

    RăspundețiȘtergere
  4. Missing you.
    O mai ai ? :D

    RăspundețiȘtergere
  5. sigur ca da, am sa le repostez indata ce o sa fac rost de timp

    RăspundețiȘtergere
  6. Pe care nu le'ai putut recupera ? :|

    RăspundețiȘtergere
  7. Bravo tati , Bravo Bravo !
    te-am vazut pe fulgerica.com , viitorul tau suna bine ... tine-o tot asa .. te sustin !

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu tot pe fulgerica te-am vazut :D:D

    GG!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Parca iti stiam melodiitel de pe youtube, esti fenomenal...

    RăspundețiȘtergere
  10. Baai... nu ai mai intrat de o groaza de timp pe mess. Si.. sincer , inca astept ceea ce voiai sa imi trimiti mai demult :p Sper ca iti vei recupera clipurile. Si..in legatura cu "dragutul" care ti-a facut asta... "fiecare'si are nasul" ..
    Miss you :d

    RăspundețiȘtergere
  11. imi place foarte mult,ce sa zic ai talent:P:)

    RăspundețiȘtergere
  12. adooor :x



    sii ... "mesaj trimis" :"> e preferata mea <33

    RăspundețiȘtergere
  13. Bazi,te rog mult,posteaza undeva versurile :o3 Ador piesa!

    RăspundețiȘtergere
  14. hey>:D< adooor melodiile tale:x asta e pref. mea:">
    Please posteaza melodia "pictorul":">


    huggs guy>:D<

    RăspundețiȘtergere
  15. bazi te rog da`mi add la id`u bogdan.fabregas ...nu o sa te retin..niki n`o sa te stresez..:D

    RăspundețiȘtergere