luni, 21 decembrie 2009

Trairi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Pasarea a fost lovita de o masina in timp ce zbura jos pe sosea.


In timp ce se crede ca doar oamenii au trairi, priviti asta:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
O alta pasare vine langa ea si ii aduce hrana, stiind ca nu se poate misca de acolo.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ii aduce hrana din nou, dar o gaseste nemiscata. Vazand asta, incearca sa o miste din mijlocul strazii.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Vazand ca e moarta si ca nu se va mai intoarce niciodata, incepe sa "planga" de disperare.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Chiar si dupa ore intregi, a refuzat sa plece de langa pasarea ranita.

Fotografiile au fost publicate intr-un ziar din Franta, care s-a vandut pana la epuizare in ziua respectiva.

9 comentarii:

  1. Moa' ,esti nebuuun? :|
    Super tare...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ma gandeam sincer. Prea frumos articolul . :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta e articol de dat pe post . Daca am fi si noi macar putin din atat .. acum nu zic sa stai langa mort si sa'i plangi de mila . :))
    Ma refer la un sprijin moral , cand iti vezi colegul/colega/ , prietenul/prietena .

    Vise, vise :))

    RăspundețiȘtergere
  4. super tare :)

    apropo, ai vazut ca am gasit butonul :>

    poate mai intri maine pe chatu meu ca sa mai vb ca azi era o fata la mine si nu puteam sa vorbesc :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu chiar vise, Adina. Dar da.. foarte putini mai sunt precum pasarea ce a adus mancare celeilalte. Foarte putini se mai opresc din treaba lor si mai "arunca" cate un ajutor si celui care are nevoie. Si ... imi pare bine ca ai postat asta. Chiar trebuia. Great job ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani ! Un an nou fericit si plin de bucurii, sanatate si tot ce-ti doresti de la 2010 sa se indeplineasca!

    Succes in continuare cu blogu' si cu cantatul :D !

    RăspundețiȘtergere
  7. copile tu chiar ai muncit si ai cu ce sa te mandresti.imi place ca iti arati sentimentele ...faci o adevarata arta din toata treaba asta

    RăspundețiȘtergere
  8. imi place foarte mult blogul tau si subiectele pe care le abordezi si felul in care scrii si nu in ultimul rand melodiile sunt absolut geniale.. aaa si daca vreai sa mai vorbim.. ma poti gasi la ID-ul black_bunny032.

    RăspundețiȘtergere
  9. ceea ce am vazut aici e...probabil ceea ce ar trebui sa se dea si la stiri,dar cui ii mai pasa de astefel de acte cand pe florica de la 2 o violato nepotusu si cei 4 caini?:|.sunt oameni care nu am atata suflet ca acea pasarica... si doar cu ei am contact:|

    RăspundețiȘtergere