luni, 8 februarie 2010

Singuratatea noptii

Noaptea, nu poti sa stai fara sa faci nimic. Va provoc sa o faceti. Eu cel putin, nu pot. Fie stai treaz, in fata calculatorului, absorbit de cine stie ce joc sau website, fie esti pe cine stie unde petrecand, fie dormi si visezi, fie stai treaz, si fara sa vrei, ganduri din cele mai bizare iti inunda mintea, oricat ai vrea sa inceteze si sa adormi. Si aici ma regasesc eu. Si mi-e la fel de greu sa scap din singuratatea noptii asa cum imi e sa abandonez ce fac si sa merg in pat. Asta pentru ca m-am saturat de ea. Cu fantomele mi-am reglat de mic, de nevoie, conturile, iar monstrul de sub pat a plecat de mult. Dar tot nu imi plac noptiile in care nu pot sa adorm. Ma pierd mereu singur, printre ganduri, ca printre necunoscuti. Si nu-mi dau pace, orice as face. Doar becul ce imi loveste ochii din cand in cand ma mai aduce putin inapoi, dar oricum stiu ca va trebui sa il inchid si sa ma intorc inapoi. Si acum realizez ca scriind aceste randuri ma apropii din ce in ce mai mult de ele.

Un comentariu: