luni, 8 martie 2010

8 martie

Azi e Ziua Femeii, Ziua Mamei, etc, prin urmare urez "La multi ani" tuturor fetelor. Dar urari de genul ati tot primit, le face toata lumea, deci tragem linie si trecem la alt subiect.

Nici nu prea stiu cum sa incep. E 8 martie si daca ma uit pe geam, parca vad un glob cu zapada, de decor (cele pe care le agiti sa provoci o furtuna). Lucrurile sunt pe dos, poate de aceea nu stiu ce sa zic. Asta imi aduce aminte de scenele alea de poveste, in care se vede iarna acoperind dealul de la geamul casei, langa semieu. Apropo de asta, mie nu imi place sa citesc povesti. Niciodata nu mi-a placut. Ori n-a avut cine sa imi citeasca cand eram mic, ori am stiut de atunci ca vreau sa imi traiesc propria poveste, si nu sa ma minunez sau sa ma gandesc visator, cu barbia in palme si cu ochii tintiti sus la povestile altora. Pentru mine, faza aia cu "doar in povesti" nu e cine stie ce. De altfel, cand zic povesti, nu ma refer la cai albi pe pereti, balauri si mai stiu eu ce. Eu ma refer la lucrurile care ar trebui sa existe cu adevarat, dar pe care oamenii le ignora. Daca vreau sa fac ceva, e sa imi traiesc propria poveste, intr-o lume care pana si noaptea in somn a uitat sa viseze, sau viseaza bani, chitante sau mai stiu eu ce.

Un comentariu:

  1. ma gandeam sa`ti scriu un comm legat d povesti...dar nu`ti voi scrie dekt k imi place ce scrii deoarece nu vreau sa ma itind la filozofari si alte alea... :D

    RăspundețiȘtergere