marți, 15 iunie 2010

In primul rand mi-e greu sa incep sa scriu ceva pentru ca ma topesc de caldura. E nedrept, este aproape miezul noptii, a plouat torential inainte si e inca foarte cald.
Se pare ca sa stai treaz pana noaptea tarziu sperand ca asa o sa ai parte de putina racoare nu e o strategie prea buna. Asa ca fugi la culcare.

Sau nu, stai. De ce te gonesc chiar acum, cand esti pe blogul meu? Nu! Stai, uita-te pe aici pana te plictisesti, si apoi poti iesi si te poti culca.

Inca nu stiu ce sa scriu. Acum, ce am prin cap, e legat de un post care se afla mai pe jos. Spuneam atunci ca cel mai bine pot spune asta in versuri, si ca va urma. Ei bine, e pe cale sa urmeze, ca sa zic asa. Incerc sa caut un camp frumos in Bucuresti (da, camp in Bucuresti) care sa poata fi locatia unui mic si modest clip. Aparatul foto are inca bateriile descarcate, ideiile sunt inca multe si marunte, cheful de ore intregi de editare si sutele de erori ce ma asteapta (compositarea video pe WinXP merge genial) e cam jos, doar stabilizatorul de imagine home-made ce asteapta sa fie testat.

De fapt, cand ma gandesc ca acest cantec chiar imi place, parca imi vine cheful. Vreau ca clipul sa fie ceva invers mesajului cantecului, sa fie o bucatica de soare, de vara, pe care sa o pot revedea atunci cand voi avea nevoie, atunci cand il voi asculta. Desi nu va ajunge la multa lume, asa cum o fac altele mai neserioase, la cei care va ajunge, va ajunge unde trebuie, in suflet, de acolo de unde a iesit.

Aici Bazi, am incheiat transmisiunea.

2 comentarii:

  1. http://www.trilulilu.ro/concurs/la-mall - have fun ! am vazut ca te pricepi la video-uri , e pacat sa nu participi

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc pentru link vlad! :)

    RăspundețiȘtergere