luni, 23 august 2010

Repeat

Probabil a 200-a oara cand incepe din nou melodia asta. Am ascultat-o toata ziua, caci ma simt ca si cum ar fi scris-o dupa mine. Sunt ragusit, dar am fredonat-o pana cand n-am mai putut vorbi. Eram singurul cretin din statia de tramvai care se uita in zare si avea ochii umezi. Asta pentru ca stelele au stralucit mereu pentru tine si pentru tot ce faci, galbene. Am aparut eu si ti-am scris un cantec, pentru tine si pentru tot ce faci, si a iesit...galben. Mi-am folosit tot timpul ca sa imi fac vise, si ele galbene. Apoi m-ai lasat cu ele.

Am sarit peste asta, pentru tine si pentru lucrurile pe care le faci...pentru ca erau galbene. Am tras o linie pentru tine si pentru lucurile pe care le faci...pentru ca erau galbene. Pentru tine as sangera pana m-as usca si as fi luat de vant, pentru ca esti...

Acum, lasand tonul emotional, probabil postul acesta nu are nicio logica. Dar hei...cantecul asta este superb.

2 comentarii:

  1. si cum se numea melodia? chiar m-ai facut curioasa...(nu pastra ce e bun numai ptr tn :)) ^_~ )

    RăspundețiȘtergere
  2. Coldplay - Yellow. Nu, nu am cautat-o dupa ce am vazut postul, o aveam in playlist demult. Ma bucur sa mai aud de cineva cu gusturi bune in muzica.

    RăspundețiȘtergere