marți, 31 august 2010

A venit toamna

Ieri m-am trezit putin bulversat, dintr-un vis nu tocmai foarte frumos. De altfel, nu eram sigur ca m-am trezit caci nu vedeam ca de obcei soarele ce imi ura de dimineata, si nici nu simteam caldura unei alte zi de vara. A trebuit sa ma duc pana la geam si sa ma uit pe cer, ca sa realizez ca e urat afara. Asta imi strica cel mai mult dispozitia. Prima zi inorata dupa vara. Arunc o privire catre calendar si vad exact lucrul de care mi-era cel mai teama. Era 30 august. Urma ultima zi calendaristica de vara. Dar cum? Parca alaltaieri a fost 1 iunie. Parca ieri a fost 1 iulie. Cum a zburat asa?

Ei bine, nu poate nimeni sa ma contrazica ca se petrece ceva cu timpul. Jur ca o simt pe pielea mea. Trece mult prea repede.

Tocmai de aceea nu am fost in cea mai buna dispozitie azi. Sa zicem ca am fost in acord cu vremea de afara. Si totusi, urmeaza o toamna intreaga cu o astfel de vreme. Am nevoie mai repede de caldura verii mele. Nu mai pot astepta pana Miercuri sau Joi. Dar oricum, ziceam mai sus ca timpul trece repede, deci poate am sa pot.

De altfel, ar trebui sa dorm de mult, insa de data asta nu imi pare asa rau. Macar am facut ceva productiv. O sa fie in curand postat pe aici.

3 comentarii:

  1. Hello ! Vad ca esti mai des pe blog decat pe mess.. cand intri pe mess te rog da-mi un buzz ,esti cautat in interese muzicale.. trupe ..chestii.. daca te intereseaza ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar trece mult prea repede...

    Oricum,de fapt normal, abia ieri a fost oficial prima zi de toamnă.

    RăspundețiȘtergere