miercuri, 22 septembrie 2010

Ploaie cu soare



Avand in vedere ca am impresia ca unii din cei care mai intra pe aici din cand in cand nu stiu de melodiile mele, si de canalul meu de YouTube, si avand in vedere ca ma chinui din greu sa aduc view-uri clipurilor pe care eu le consider importante, fara prea mult succes, am decis sa postez aici aceasta melodie. Este vorba de rezultatul unui post pe care il gasiti pe mai jos, rezultat pe care promisesem ca am sa il pun aici, dar desi a fost gata acum ceva timp, cu toata munca mea la alt clip, am uitat. Iata-l deci, cantecul meu, Ploaie cu soare. Daca va place, m-ati ajuta enorm apasand pe Like, Subscribe si trimitandu-l cat mai multor persoane. Multumesc!

11 comentarii:

  1. Locul tau e la TV, dar probabil nu in Romania. Esti f talentat :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte misto melodiile tale! Ador melodia: "Bazi - Mesaj trimis", nu am gasit-o pe aici, dar e pe youtube... bestiala! Bafta in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  3. buna bazy :) ai o voce minunata. imi place ff mult cum canti, dak ai vrea sa ma ajuti, es vrea si eu sa cant mia spus multa lume ca am voce :D si dak ai vrea sa ma ajuti sa ajung sa cant ti'as ramane datoarte , dak vrei contacteaza'ma pe ancutza_girl55

    RăspundețiȘtergere
  4. mult succes in continuar bazi ;) cu vocea ta sigur o sa ajungi un cantaret renumit

    RăspundețiȘtergere
  5. Wow, Bazi, ai voce, dar ai niste versuri...care nici nu pot fi descrise, doar ascultate..desi nu stiu cati le inteleg :(. Pur si simplu sunt superbe, ,,sa trag chiulul de la scoala vietii mele"..de unde iti vin ideeile astea?:-o Probabil ti.au zis sute de alte persoane inaintea mea...ca ai talent si ca.ti adora melodiile..da' tot ce pot spune acum..e exact acelasi lucru. Iti zic totusi sa nu renunti pentru ca nu ai voie, pur si simplu, din moment ce poti sa faci asa ceva..nu ai dreptul sa renunti. Doar sa continui, mai ales daca iti place si se vede ca pui suflet, crede.ma! Rezultatele vin in timp, nu te mai grabi..mai ai putina rabdare si ai sa vezi, pur si simplu..lumea nu poate ramane indiferenta la ceea ce faci.
    Respect! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. Mult respect Bazi. Melodia ta "Ploaie cu soare" e pur si simplu geniala, imi place mult si parodia "Pitipoanca", clipuri reusite, versuri fenomenale si nu in ultimul rand o voce bestiala.

    Tot asa si vei ajunge mare, P.S. Ti-am intins melodiile pe wallu de pe facebook si pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  7. wow ... super melodia "Ploaie cu soare" ... versurile sunt cat se poate de adevarate si sincer ma pun si pe mine sa ma gandesc asa departe ...
    tine-o tot asa ... bravo;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Canti destul de bine.....Bafta in continuare

    RăspundețiȘtergere
  9. Hei` :)
    am ascultat cateva melodii. sunt superbe.
    eu una consider ca meriti sa apari la TV, nu numai pe YouTube.
    deci.. good luck ! xD`

    RăspundețiȘtergere