vineri, 24 decembrie 2010

Craciun Fericit

Craciun Fericit si sanatate sa aveti. Pacat ca nu-i un pic de zapada afara.
Eu unul stau la usa cu o bâtă si il astept pe Mosu. De ce? Tocmai pentru ca nu o sa vina. E chiar frumos. Parca sunt iarasi copil. Cand eram mic, eram asa nerabdator sa vad ce imi aduce Mosul, ca aveam pulsul ridicat de la ora de culcare pana pe 25, la ora de trezire. Acum am pulsul ridicat sperand ca poate greseste usa, aterizeaza la mine si ii platesc niste polite. O merita batranul bine de tot.

Totusi, sper sa ajunga la voi inainte sa aterizeze la mine, si sa va aduca ce va doriti fiecare. Craciun Fericit din nou.

4 comentarii:

  1. Cum spunea cineva odata:"There's nothing sadder in this world than to awake Christmas morning and not be a child " . Craciun Fericit,Bazi !

    RăspundețiȘtergere
  2. Sarbatori fericite!
    Chiar daca nu te cunosc, citeam asa in fuga printre randurile de pe acest blog si am ramas :O. Te pricepi chiar bine la scris,dar imi place ca scrii din suflet :)
    Bafta multa in continuare :)

    Aaa si melodiile tale sunt dragute :)
    prea mult adevar in ceea ce scrii :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut, Bazi! Ti-am citit postarea abia dupa Craciun. Sa-ti spun ceva: daca ti-ai lasa bata din mana poate ca ar fi la fel ca in copilarie. Iti zic de acum sa ai un Craciun fericit in 2011.

    RăspundețiȘtergere
  4. As vrea atat de mult sa vorbesc cu tine... despre orice. E amuzant. E amuzanta legatura asta dintre oameni sau mai bine zis dintre sufletele oamenilor. Pacat ca dorinta nu mi se va indeplini. Macar e bine ca Bucurestiul imi este familiar.. Reusesti cu melodiile tale (si esti printre putinii) sa imi readuci zambetul pe buze. Multumesc.
    Oricum bafta multa in continuare si sa ajungi unde trebuie sa fii, pentru ca esti un tip talentat.

    RăspundețiȘtergere