vineri, 21 ianuarie 2011

Leao




El e Leao, un caine al carui stapan a murit acum ceva timp in niste alunecari de teren ce au devastat Brazilia. Pur si simplu, Leao refuza sa paraseasca locul de veci al stapanului lui. Aceasta fotografie a fost facuta in a 2-a zi consecutiva in care catelul a refuzat sa plece de acolo. Probabil ati vazut la televizor stirea. Pozele cu el au circulat in toata lumea.

E o lectie minunata. Oamenii, adesea, isi rostesc cuvinte pe care nu le simt. Pe care nu le inteleg. Incercam sa ne invatam cainii sa spuna "I love you" (vezi celebrele clipuri de pe internet [de exemplu catelusa Miska]. Insa noi avem cu adevarat ceva de invatat de la ei. Ei nu stiu sa vorbeasca, dar mult mai important, stiu sa simta. Sunt singurii capabili sa se daruiasca total. Nu poate fi ceva mai adanc decat atat.

Eu inca nu am un caine. Astept sa am conditiile perfecte in care sa il tin. As fi prea egoist sa nu fac asta, pentru cat ofera un catel.

7 comentarii:

  1. Frate,ma lasi cu filosofatul...Intr-o lume in care moare lumea de foame si de alte nenorociri,te gasisi tu sa ne vorbesti despre moralitatea catelului,crede-ma nu-i pasa nici bunicai Safta de catelul asta inimos.Nu zic ca nu e ceva,dar intr-un timp ca al nostru..numai sa ne plangem mortii nu mai avem timp(si inima)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ba uite ca unii dintre noi au si timp si inima, nu ca altii care isi pierd timpul si viata fumand si vorbind despre prostii. De ce ar trebui sa ne pese de niste fiinte fara inima, ca unii oameni? Nu-mi spune ca te-ai omorat cu invatatul si nu ai posibilitatea sa arunci un dumicat de paine in fata blocului pentru animalele fara staman.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si m-as mira ca tu sa fi dat vreodata bani sau chiar donatii pentru oamenii care mor de foame sau care nu au casa din cauza inundatiilor. Dar pana la urma se intampla si la case mai mari..cum ar fi Bono

    RăspundețiȘtergere
  4. Am un tricou pe care scrie "Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat imi iubesc mai mult animalele". Am in casa un dihor, o broscuta testoasa, in curte am doi catei si asta nu m-a impiedicat sa iau de pe strada o catelusa care trebuia sa fete. Ca sa faci gesturi frumoase si bune nu tine de criza sau de timp, conteaza tu ce inima ai!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bazi :) cum te pot contacta ? vreau sa vorbim despre un imn :-x

    RăspundețiȘtergere
  6. daca nu uite Y!M meu: dj_yonutsu

    RăspundețiȘtergere