vineri, 15 iulie 2011

Soul Survivor

Azi m-am gandit sa impartasesc cu voi ceva diferit fata de ce am postat eu pe internet pana acum. Este vorba de un scurt metraj pe care l-am facut iarna asta (nopti albe in vacanta). Este departe de perfectiune, dar mentionez ca e prima mea incercare propriu-zisa de a face asa ceva. Scenariul (daca se poate numi scenariu) l-am construit pe parcurs. Am facut totul de unul singur (sunet, efecte speciale, filmat, montaj, costum, orice altceva, etc). Am filmat cu aparatul meu foto care filmeaza VGA.
Resursele hardware au fost limitate si asta se vede, insa am incercat sa ma descurc cu ce am avut la indemana.
Repet, sunt multe lucruri ce puteau fi imbunatatite, insa a fost distractiv :)



Sunetul de mare nu este din film, ci din coloana din dreapta a blogului. Opriti-l, sa nu va deranjeze din vizionare. Sper sa va placa.

3 comentarii:

  1. Foarte frumos. Ideea, scenariul- tot! Din pacate si trist, pentru reflecta cu exactitate o realitate spre care ne indreptam.

    RăspundețiȘtergere