duminică, 23 octombrie 2011

Om, caut lume mai bună. Pentru oferte, aştept un mesaj.

Eu unul nu ştiu ce se va alege de ţara asta, de noi, de oameni în general. Eu am des momente de genul ăsta în care imi bat capul cu astfel de probleme şi probabil că ăsta este unul dintre ele.

Cert este că e prea multă nesimţire în jur. Este atât de multă, încât am încetat de mult să mă mai consum. Am însă o altă dilemă care mă roade. Nu ştiu dacă să renunţ total şi să devin şi eu un nesimţit comun sau să încerc în continuare să rezist cu speranţa că într-o zi toate cele îndurate au meritat.

Spun asta pentru că omul este făcut să traiscă în societate - fapt dovedit ştiinţific. Intr-o societate ca a noastră, încep să simt din ce în ce mai mult că nu aici imi e locul.

Aşa că dacă mai citeşte cineva ce scriu eu pe aici şi are vreo sugestie vis a vis de unde să mergem sau ce să facem, sunt curios.

Menţionez că alcoolul sau alte droguri nu sunt o variantă, mă ţin departe de ele. La fel şi călătoriile în spaţiu.

3 comentarii:

  1. Oamenii sunt adesea neînţelegători, iraţionali şi egoişti...
    Iartă-i, oricum.

    Dacă eşti bun, oamenii te pot acuza de egoism şi intenţii ascunse...
    Fii bun, oricum.

    Dacă ai succes, poţi câştiga prieteni falşi şi duşmani adevăraţi...
    Caută succesul, oricum.

    Dacă eşti cinstit şi sincer, oamenii te pot înşela...
    Fii cinstit şi sincer, oricum.

    Ceea ce construieşti în ani, alţii pot dărâma intr-o zi...
    Construieşte, oricum.

    Dacă găseşti liniştea şi fericirea, oamenii pot fi geloşi...
    Fii fericit, oricum.

    Binele pe care îl faci astăzi, oamenii îl vor uita mâine...
    Fă bine, oricum.

    Dă-i lumii tot ce ai mai bun şi poate nu va fi niciodată de-ajuns...
    Dă-i lumii tot ce ai mai bun, oricum.

    La urma urmei, este între tine şi Dumnezeu...
    N-a fost niciodată între tine şi ei, oricum.(Maica Tereza)
    Nu cred ca esti singurul care are aceasta problema,iar daca toti oamenii buni s-ar transforma in nesimtiti doar pt propriul bine,nu ar fi prea bine...sa speram la mai bine

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu vei găsi lume mai bună aici în țară.That's 4 sure.

    RăspundețiȘtergere