luni, 5 decembrie 2011

Ieri a fost o zi frumoasă. Deşi suntem în decembrie şi ar trebui să ningă, pe jaluzeaua mea de la geam se vedeau umbre de la soarele timid de dimineaţă. Oricum, nu ştiu de ce am început aşa căci nu despre asta vroiam să scriu.

A fost una din zilele alea speciale în care primeşti o lecţie. Orice zi e una din zilele alea speciale în care primeşti o lecţie. Contează să ştii unde să te uiţi, să ai nevoie de lecţia respectivă şi, desigur, să ţi-o asumi. Dacă nu, viaţa nu dă note şi cred că nici corigenţi nu lasă. Dar la un moment dat iţi dai tu un 4 şi din păcate nu mai ai ce face.

Pot spune că viaţa nu este profesoara mea preferată. Uneori nu înţeleg mai nimic.

Un comentariu:

  1. join the club.nici eu nu inteleg mai nimic din tot ce se petrece, involuntar sau nu...in jurul meu

    RăspundețiȘtergere